...jest pusty
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesEkonomia i prawo 2012, t. 8: Procesy integracyjne i dezintegracyjne we współczesnej gospodarce, cz.
Wprowadzenie (Barbara Polszakiewicz, Jerzy Boehlke) / 9
1. Decentralizacja struktury politycznej w ujęciu nowej ekonomii politycznej (Marcin Kalinowski) / 13
2. Behawioralna koncepcja prawa jako element Law & Economics (Tomasz Nieborak) / 27
3. Państwo w warunkach globalizacji ekonomicznej (Jolanta Szapiel) / 39
4. Stabilizacyjna funkcja państwa w warunkach międzynarodowej integracji gospodarczej – rys historyczny (Anna Hnatyszyn-Dzikowska, Sławomir Zwierzchlewski) / 55
5. Konsumeryzm a procesy integracji i dezintegracji (Sabina Zaremba-Warnke) / 73
6. Konflikty ekologiczne a działania zbiorowe w zakresie użytkowania i ochrony środowiska przyrodniczego (Irena Rumianowska) / 89
7. Regulacja pionowej integracji przedsiębiorstw – pomiędzy teorią ekonomii a praktyką prawa (Mikołaj Klimczak) / 107
8. Reprywatyzacja a konflikt interesów ekonomicznych jednostek i państwa – Polska na tle pozostałych krajów transformacji (Anna Moszyńska, Michał Moszyński) / 119
9. Umiędzynarodowienie procesów kontroli koncentracji przedsiębiorców (Mateusz Błachucki) / 137
10. Między ochroną konkurencji a regulacją sektorową. Ustrojowe granice rozdzielenia obszarów ingerencji państwa w gospodarce (Rafał Stankiewicz) / 155
11. Wprowadzenie do problematyki opodatkowania „kontrolowanych spółek zagranicznych” (Błażej Kuźniacki) / 171
12. Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych w świetle Ustawy o systemie informacji w ochronie zdrowia (Aleksandra Czerw) / 189
13. Separacja operatora telekomunikacyjnego jako narzędzie regulacji rynku. Przypadek sektora telekomunikacyjnego w Polsce (Renata Śliwa) / 211
Autorzy publikacji / 227
Format
pdf
Rok wydania
2012
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: