...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieEKONOMIA WDZIĘCZNOŚCI ZASADA WZAJEMNOŚCI W BIZNESIE
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk.
ISBN
978-83-246-4789-7
Ilość stron
304
Autor
GARY VAYNERCHUK
Wymiary
20.8 x 14.0 cm
Wydawca
One Press
Okładka
Broszurowa
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: