...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesEkonomia XLIII, nr 2 (2012)

Ekonomia XLIII, nr 2 (2012)

21,20 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Michał Moszyński Koncepcje ładu stanowionego Waltera Euckena i ładu spontanicznego Friedricha Augusta von Hayeka – próba analizy porównawczej / 121 Monika Maksim, Dominik Śliwicki Wybrane problemy adresowania aktywnych polityk rynku pracy w Polsce / 135 Mirosław Bochenek Rozważania historyczno-semantyczne na temat kryzysówekonomicznych / 147 Anna Michałek Szacowanie naturalnej stopy procentowej dla Polski / 161 Dominik Śliwicki Jądrowy test liniowości / 183 Tomasz Stryjewski Analiza zachowania przedsiębiorstwa wobec ryzyka rynkowego / 199 Sławomir Mentzen Wycena europejskich i amerykańskich opcji za pomocą procesów decyzyjnych Markowa / 211 Blanka Łęt Zależności przyczynowe w sensie Grangera pomiędzy kursem terminowym ropy naftowej a wartością dolara amerykańskiego / 221 Anna Krzysztoń Badanie zróżnicowania przestrzennego trudności finansowych w zaspokajaniu potrzeb społecznych związanych z kulturą w Polsce / 233
Format pdf
Rok wydania 2013
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: