...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesELEMENTY RACHUNKOWOŚCI PRZEWODNIK DLA NIEWTAJEMNICZONYCH

ELEMENTY RACHUNKOWOŚCI PRZEWODNIK DLA NIEWTAJEMNICZONYCH

Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka w jasny i przystępny sposób wprowadza Czytelnika w zawiłe meandry funkcjonowania i organizacji rachunkowości w firmie. Zawiera objaśnienia podstawowych zasad księgowości i sprawozdawczości finansowej, wskazuje najważniejsze aspekty kontroli finansowej, uzasadnia potrzebę szczegółowej inwentaryzacji, syntetycznie ujmuje obowiązki kierowników przedsiębiorstw wynikające z ustawy o rachunkowości. Publikację polecamy każdemu, kto w swojej działalności zawodowej ma kontakt z rachunkowością, a nie jest specjalistą w tej dziedzinie lub pragnie zaktualizować czy usystematyzować dotychczasową wiedzę, a zwłaszcza menedżerom i decydentom z różnych szczebli zarządzania nie związanych z finansami. Będzie ona również cenną pomocą dla studentów, słuchaczy kursów menedżerskich i finansowo-księgowych.
ISBN 83-88840-622
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Autor PIOTR RYBICKI
Wydawca Poltext
Okładka broszurowa
Ilość stron 160
Rok wydania 2004

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: