...jest pusty
ePUB ISBN:978-83-01-17680-8
Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internetowym i przekona się, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologię, otwarta, kreatywna i inspirująca się nowościami, a także zyska wsparcie merytoryczne podczas wyboru skutecznej metody realizacji kampanii marketingowej w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, która w czasach kryzysu jest uniwersalnym remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z publikacji czytelnik dowie się, między innymi:
– dlaczego Content is The King;
– czym jest marketing 3.0;
– dokąd zmierzają social media;
– dlaczego less is more;
– jak dbać o klienta w sieci;
– o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać;
– w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing;
– jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową;
– jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie.
E-marketing pokazuje, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować, jak robić to efektownie i efektywnie.
Format
epub
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: