...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

EMOCJE W NEGOCJACJACH

32,44 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Emocje mają ogromne znaczenie. Dzięki książce "Emocje w negocjacjach" dowiesz się, jak wykorzystać emocje do przekształcenia konfliktu? wielkiego lub małego, zawodowego lub osobistego ? w sytuację korzystną dla obu stron. Książka dostarcza prostych, a jednocześnie skutecznych wskazówek dotyczących radzenia sobie z emocjami podczas najtrudniejszych negocjacji, np. z uciążliwym kolegą lub zagniewanym współmałżonkiem. Dzięki niej odkryjesz pięć "istotnych elementów" stanowiących sedno większości wyzwań natury emocjonalnej. Co ważniejsze, nauczysz się, jaką postawę przyjąć wobec nich, aby poprawić związki z ludźmi i osiągnąć upragnione rezultaty. Zawarte w niej rady nawiązują do ustaleń Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego (HNP) - grupy badawczej, której ustalenia doprowadziły do powstania przełomowej książki "Dochodząc do TAK: Negocjowanie bez poddawania się".
ISBN 978-83-7554-024-6
Wymiary 16,5 x 21 cm
Autor ROGER FISHER, DANIEL SHAPIRO
Wydawca Jacek Santorski
Okładka broszurowa
Ilość stron 296
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: