...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesEtyka gospodarcza i zawodowa

Etyka gospodarcza i zawodowa

29,90 zł
Kod: 978-83-62644-21-6
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Dr Grzegorz Myśliwiec jest znanym ekspertem z dziedziny etyki, szanowanym zarówno w kręgach naukowych, jak i biznesowych. Jest też wybitnym nauczycielem akademickim cenionym przez studentów za niekonwencjonalny sposób prowadzenia wykładów. W książce autor w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, główne patologie występujące w tym środowisku, korupcję; relacje pracownik – firma. Analizuje fazy pozyskania pracownika dla firmy oraz relacje władz z firmą jako całością; funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem, odpowiedzialność dostawcy, rzetelność pracy oraz dialog ze społeczeństwem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz – uczeń. Według autora „etyka może wnieść do biznesu nutę łagodności i ciepła, nie pozbawiając go przy tym sprawności i efektywności. W relacjach zawodowych powinno się zaprzestać używania języka wojny i nienawiści, takich słów, jak «wróg», «przeciwnik», «walka», a zastąpić go językiem koncyliacyjnym, wtedy otrzymamy słowa «współzawodnictwo», «partner», «doskonalenie»”. Książka szczególnie adresowana do studentów. Zamieszczone w rozdziałach przykłady w istotny sposób uatrakcyjniają lekturę, jednocześnie zmuszają czytelnika do samodzielnego myślenia, a wykładowcy dają możliwość przeprowadzenia dyskusji ze studentami. "Etyka biznesu jest dyscypliną, paradoksalnie, bardzo starą i bardzo młodą. Przez cały czas poszukuje swojego statusu metodologicznego. Podejście do tej kwestii jest różnorodne w różnych krajach i ośrodkach naukowych. Zauważyć można znaczny pluralizm w tej dziedzinie. Daje to autorom piszącym na ten temat dużą swobodę, jeśli chodzi o sposób poruszania tej problematyki. Dr G. Myśliwiec skorzystał z tej możliwości w interesujący sposób." dr hab. Tomasz Dołęgowski, prof. SGH
Format pdf
Rok wydania 2013
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Almamer

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: