...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesFIRMY RODZINNE JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES W SZTAFECIE POKOLEŃ
Firmy rodzinne są najstarszym sposobem prowadzenia biznesu i jednym z fundamentów rozwoju gospodarczego każdego kraju. Zarządzanie przedsiębiorstwem należącym do rodziny jest jednak często trudniejsze
niż kierowanie inną formą biznesu, ponieważ splatają się tu zarówno więzi pokrewieństwa, jak i relacje biznesowe nie zawsze tak samo pojmowane przez członków rodziny, zwłaszcza starszych i młodszych. Jak zatem wyważyć pomiędzy wartościami rodzinnymi a nadrzędnym celem, którym jest rozwój
i konkurencyjność firmy; jak ją zorganizować, aby uniknąć konfliktów międzypokoleniowych?
Autorzy tej książki przedstawiają skuteczne sposoby, metody i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwami "familijnymi" różnych branż i wielkości.
Nie ma tu gotowych recept i rozwiązań, ale jest pakiet wiedzy i praktycznych instrumentów, które umiejętnie stosowane powinny przyczynić się do lepszego zrozumienia istoty i celów biznesu rodzinnego, problemów sukcesji, przekazywania władzy i własności oraz uporządkowania systemów, strategii, kultury organizacji i zarządzania, a także przełamania stereotypów kojarzących family business z działalnością prowadzoną nieprofesjonalnie i na małą skalę. Pomogą w tym również zamieszczone w książce testy psychologiczne, kwestionariusze kwalifikacyjne, bilanse i plany sukcesyjne, a także przykłady
i studia przypadków znanych firm rodzinnych.
Publikacja adresowana jest do właścicieli i menedżerów firm rodzinnych,
osób, które przygotowują się do podjęcia tego typu działalności, wykładowców
i studentów kierunków biznesowych, szerokiego kręgu odbiorców zainteresowanych tą problematyką.
ISBN
978-83-7561-027-7
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Autor
ŁUKASZ SUŁKOWSKI, ANDRZEJ MARJAŃSKI
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
216
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: