...jest pusty
Firmy rodzinne są najstarszym sposobem prowadzenia biznesu i jednym
z fundamentów rozwoju gospodarczego każdego kraju. Zarządzanie przedsiębiorstwem należącym do rodziny jest jednak często trudniejsze niż kierowanie inną formą biznesu, ponieważ splatają się tu zarówno więzi pokrewieństwa, jak i relacje biznesowe nie zawsze tak samo pojmowane przez członków rodziny, zwłaszcza starszych i młodszych. Jak zatem znależć równowagę pomiędzy wartościami rodzinnymi a nadrzędnym celem, jakim jest rozwój i konkurencyjność fi rmy; jak zorganizować rodzinę, aby uniknąć konfl iktów międzypokoleniowych?
Autorzy tej książki przedstawiają skuteczne sposoby, metody i narzędzia zarządzania przedsiębiorstwami „familijnymi” różnych branż i różnej wielkości.
Nie ma tu gotowych recept i rozwiązań, ale jest pakiet wiedzy i praktycznych instrumentów, które umiejętnie stosowane powinny przyczynić się do:
lepszego zrozumienia istoty i celów biznesu rodzinnego,
wyjaśnienia problemów sukcesji, przekazywania władzy i własności,
uporządkowania systemów, strategii, kultury organizacji i zarządzania,
przełamania stereotypów kojarzących family business z działalnością prowadzoną nieprofesjonalnie i na małą skalę.
ISBN
978-83-7561-185-4
Wymiary
16 x 23 cm
Autor
ŁUKASZ SUŁKOWSKI, ANDRZEJ MARJAŃSKI
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
216
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: