...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneJęzyki obceFISZKI ANGIELSKI CZASOWNIKI FRAZOWE TW

FISZKI ANGIELSKI CZASOWNIKI FRAZOWE TW

9,51 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Tytuł zawiera 100 podstawowych czasowników frazowych wraz z przykładami użycia ułatwiającymi utrwalenie znaczenia czasowników. Co to są czasowniki frazowe i dlaczego warto się ich uczyć? Czasowniki frazowe (phrasal verbs) składają się z czasownika głównego i przyimka bądź partykuły, które często zmieniają nie do poznania znaczenie czasownika (np. to look - "patrzeć", ale: to look for - "szukać"). Z tego względu czasowniki frazowe sprawiają uczącym się języka angielskiego duże trudności. Dodatkowo jest to zagadnienie często zaniedbywane w procesie nauki języka angielskiego. A przecież phrasal verbs to najchętniej używane przez Anglików czasowniki! Hasła zaprezentowano na 100 trwałych kartonikach, które zaprojektowano ze szczególną dbałością o prostotę i przejrzystość.
ISBN 978-83-7843-161-9
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Cztery Głowy
Okładka Twarda
Wymiary 6.2 x 8.0 cm
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: