...jest pusty
The main aim of the publication entitled Functioning in the workplace. Quantitative and qualitative psychological research is to present Polish achievements in the research on the functioning of individuals at the workplace to a wider, international audience. The book collects both theoretical and empirical works revolving around the psychology of management and work organization. The possibility to popularize the results of Polish psychological studies all over the world is the more valuable as the papers constitutes a representative sample of research done at the most thriving universities in Poland: Warsaw University, Wrocław University, Wrocław University of Economics, Gdańsk Medical University, Jan Długosz University in Częstochowa, Kraków University of Science and Technology and Masaryk University in the Czech Republic.
From the Introduction by Dr Barbara Mróz
* * *
Głównym celem publikacji jest prawo funkcjonowania w miejscu pracy. Ilościowe i jakościowe badania psychologiczne przedstawiają polskie osiągnięcia w badaniach nad funkcjonowaniem jednostek w miejscu pracy do szerszej, międzynarodowej publiczności. Książka zawiera zarówno prace teoretyczne i empiryczne związane z zagadnieniami psychologii zarządzania i organizacji pracy. Możliwość popularyzowania wyników polskich badań psychologicznych na całym świecie, jest tym bardziej cenna, ponieważ stanowią reprezentatywną próbkę badanych wykonanych na najprężniejszych uczelniach w Polsce: UniwersytecieWarszawskim, Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademii Medycznej w Gdańsku, Uniwersytecie Jana Długosza w Częstochowie, Akademii Górniczo-Hutnicza w Krakowie oraz Uniwersytecie Masaryka w Czechach.
Ze wstępu Dr Barbary Mróz
ISBN
978-83-7383-605-1
Wymiary
16.5 x 23.5 cm
Autor
BARBARA MRÓZ
Wydawca
Scholar
Okładka
broszurowa
Ilość stron
186
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: