...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

Gen sprzedawcy

64,90 zł
Kod: 978-83-63960-04-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Każdy z nas jest urodzonym sprzedawcą. Już jako dzieci doskonale radzimy sobie z zawieraniem transakcji („jeszcze tylko jedna bajka i posprzątam zabawki”). Jednak w procesie wychowania nasze naturalne umiejętności pytania, proszenia, proponowania, nasza wrodzona odwaga i odporność na odrzucenie, zostają stłumione. A przecież musimy sprzedawać przez całe życie: w szkole, w pracy, w codziennym życiu. Sprzedajemy myśli i idee, projekty i pomysły. Jeśli zaś pracujemy w handlu czy usługach, sprzedajemy także towary i oferty.

Jak obudzić swoje ukryte umiejętności handlowe? Jak sprawić, aby zawód handlowca dawał spełnienie w życiu zawodowym i był spójny z życiem osobistym? Od czego zależy sukces w sprzedaży? Dlaczego rozwój to warunek powodzenia w karierze sprzedawcy?

Pomoże w tym ""Gen sprzedawcy"" - kompendium wiedzy zarówno dla aktywnych handlowców, jak i dla tych wszystkich, którzy chcą sprzedawać swoje pomysły i idee. Autor - praktyk, łączący wieloletnie zarządzanie sprzedażą z pracą handlowca, trenera, coacha i właściciela firmy szkoleniowej - przywołuje w książce nieskończoną liczbę anegdot i przykładów z polskiego rynku. Opisuje także metodę AIDDA - zintegrowany system sprzedaży i narzędzie do planowania pracy, stosowany w USA już w końcówce XIX wieku!

„Gen sprzedawcy” to doskonałe kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na skuteczne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspakajanie ich potrzeb, budowanie długotrwałych relacji oraz kompleksowe prowadzenie procesu szeroko pojętej sprzedaży. [...] „Gen Sprzedaży” jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą, ale również dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Paweł Orfinger, Szef Sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Robert Zych - Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę w sprzedaży zaczął w 1986 roku. Uczył się zasad sprzedaży w warszawskim oddziale Coca Coli, prowadzonym w latach 90-tych przez liderów z Norwegii. Szkolili go m.in. Ian Hillesland, Maciej Dąbrowiecki i Paweł Piwowar – szefowie, którzy do dziś należą do czołowych polskich menedżerów sprzedaży. W Coca-Coli poznał metodę sprzedaży AIDDA(S). Od 1997 roku prowadzi firmę szkoleniową KontraktOsh razem ze swoimi partnerami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem, trenerami, coachami i autorami książek „Handlowanie to gra”, „Psychologia szefa” i „Docenić konflikt”.

Od ponad 20 lat jest trenerem sprzedaży. Szkolił w Polsce przedsiębiorstwa z listy 100 największych firm. Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i ich szefów, pomaga zespołom sprzedaży w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i aktywną sprzedaż w miejscu pracy. Odpowiadając za kontrakty z klientami w swojej firmie szkoleniowej, co dzień zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia w aktywnej sprzedaży. Więcej o autorze na www.kontraktosh.pl

Format epub
Rok wydania 2014
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Poradnia K

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: