Na podstawie wieloletnich doświadczeń oraz szerokich badań profesor Barbara Wilgocka-Okoń z Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego omawia w tej pracy badania dzieci mających rozpoczynać naukę w szkole lub w klasie „0” w przedszkolu.
Wychodzi z założenia, że powodzenie dziecka w pierwszym okresie szkolnym zależy w dużym stopniu od tego, w jaki sposób nauczyciel potrafi nawiązać do posiadanych przez dziecko doświadczeń poznawczo-społecznych i na ile zdaje sobie sprawę ze zróżnicowania tych doświadczeń w powierzonej mu do prowadzenia i nauki klasie szkolnej. Znajomość poszczególnych dzieci pozwoli mu na indywidualizację ćwiczeń z niektórymi z nich w nauce pisania, czytania i matematyki, i stąd sugestia wspomnianych badań. W książce znajduje się test „dojrzałości szkolnej” niezbędny do przeprowadzenia badań.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.