...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauka i technikaInformatykaGRAFIKA 3D CZASU RZECZYWISTEGO NOWOCZESNY OPENGL

GRAFIKA 3D CZASU RZECZYWISTEGO NOWOCZESNY OPENGL

47,52 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby "przesiąść się" ze starego OpenGL na nowy. Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D. Dowiesz się: jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki nauczysz się programować shadery w GLSL poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować Powinieneś znać: podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows
ISBN 978-83-01-17966-3
Autor JACEK MATULEWSKI
Wydawca PWN
Okładka Miękka
Ilość stron 296
Wymiary 16.5 x 23.5 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: