...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiKulturaHa!art 43. Czas nerdów

Ha!art 43. Czas nerdów

8,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Ograniczenia biorące się z medium pozwalają spojrzeć uważniej na historię grania. A jest ona cmentarzyskiem idei. Cmentarzyskiem żyznym, właściwie dżunglą, w której bezustannie toczy się walka o przeistoczenie starego pomysłu w nowy, a nowego w grę-legendę. (...) Nie opuszcza mnie przeświadczenie, że niezależnie od pikseli, silników, poligonów i trwania w niewoli kontrolera, granie – ta rzekomo całkowicie stechnicyzowana czynność, ta blada poświata monitora – wychodzi od i dochodzi tylko do człowieka. Maszyna nie gra, maszyna realizuje algorytm. Zatem, nie przejmując się postulatami trans- czy posthumanizmu, nie piszemy o linijkach kodu, piszemy o ludziach. Nawet jeśli w cyfrowym zoomie i w cyfrowym szumie. Push & play. Adam Ladziński, Cieszą, tumanią, dyscyplinują Spis treści Adam Ladziński, Cieszą, tumanią, dyscyplinują Piotr Płucienniczak, Formacja fantastyczna: przygoda jest pracą Szymon Piotr Kukulak, Ukryte królestwo. Nauka w grach komputerowych Maciej Szuba, Modele produkcji gier wideo Piotr Sterczewski, Znaczące mechanizmy, interaktywne idee Jan Bińczycki, Jak skala Richtera (wywiad z Tadeuszem Zuberem) Marcin Petrowicz, Orson Welles gier komputerowych Mariusz Pisarski, Literackie maszyny Nicka Montforta Mateusz Felczak, Gry jako sposób zarabiania – sport elektroniczny i relacje o nim Jan Bińczycki, Dziedzictwo w kodekach. Rozmowa z Anną Nacher (wywiad) Michał Chudoliński, Opowiadanie historii (wywiad z Jesperem Juulem) Piotr Macha, W mętnej urynie sztuki nie ma już ani jednego coina (wywiad z Kordianem Lewandowskim) Karina Jarzyńska, Kanonizacja Pac-Mana. O kolekcji gier wideo w MoMA w Nowym Jorku Magdalena Cielecka, Partner, rywal, niewolnik? O relacji gracza i jego awatara Bartłomiej Schweiger, Upośledzone dziewczynki Alicja Palęcka, Nowe drobnomieszczaństwo gra Jay David Bolter, Richard Grusin, Remediacja (fragmenty) w tłumaczeniu Aleksandry Małeckiej Sebastian Rerak, Medium społecznościowe czasów preinternetowych (wywiad z Aleksym Uchańskim) Mateusz Idczak, Zapach commodore Jan Bińczycki, Ilinx w biurze Sebastian Rerak, Gry nie warte sieczki Czy jesteś graczem? Ankieta
Format epub
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Ha!art
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: