...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

HIGH SCHOOL MUSICAL PORADNIK UCZUCIA

24,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

High School Musical to światowy superhit dla młodzieży, jego bohaterowie stali się idolami polskich nastolatków. Publikacja bazuje na sukcesie HSM, ma jednak wyjątkowy charakter - jest rzetelnym, uniwersalnym poradnikiem dla nastolatków na temat przyjaźni i pierwszych uczuć. Opisuje trudne relacje w grupie, podpowiada, jak odnaleźć własne wartości, pasje oraz odwagę do spełniania marzeń. Mogą zajrzeć do niej także rodzice, przygotowując się do trudnych rozmów z dorastającymi dziećmi. Poradnik odwołuje się do konkretnych sytuacji. Jest napisany w lekki, przystępny sposób. Ma interaktywny charakter, zawiera psychotesty, stawia czytelnikom pytania, jest w nim miejsce na ich własne refleksje. Są też ciekawostki, humor, a nawet przepisy kulinarne. Dynamiczne ilustracje i nowoczesna grafika czynią go jeszcze bardziej atrakcyjnym.
ISBN 978-83-237-2684-5
Ilość stron 64
Wymiary 13,5 x 20 cm
Autor PRACA ZBIOROWA
Wydawca Egmont
Okładka broszurowa
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: