...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesHipnotyczny telemarketing

Hipnotyczny telemarketing

27,00 zł
Kod: 978-83-7521-124-5
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kto jeszcze chce poznać sekrety skutecznej rozmowy telefonicznej, czyli hipnotyczny telemarketing w praktyce?

Słyszałeś może, że 90% procent rozmów telefonicznych kończy się chwilę po nawiązaniu kontaktu telefonicznego z rozmówcą?

Czytając tego e-booka dajesz sobie szansę na osiągnięcie rezultatów, o jakich niektórzy mogą tylko pomarzyć.

"W poradniku "Hipnotyczny telemarketing" zawarłem swoje ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu biznesowych rozmów telefonicznych. Przeprowadziłem kilkanaście tysięcy takich rozmów w trakcie swojej działalności zawodowej. Pracowałem jako sprzedawca, konsultant, szkoleniowiec, kierownik działu telesprzedaży. Posiadam certyfikat "Praktyk sztuki NLP". Czytając tego e-booka dowiesz się jak zmniejszyć koszty i zwiększyć sprzedaż, rozpoznać klientów zainteresowanych ofertą, zaprezentować korzyści, rozwijać wymagane umiejętności, udoskonalić scenariusz rozmowy i jak tę wiedzę wykorzystać praktycznie."

- Dariusz Skraskowski, autor publikacji "Hipnotyczny telemarketing"

Większość handlowych poszukiwań i kontaktów odbywa się za pośrednictwem telefonu.

Jak zatem najefektywniej go wykorzystasz? Od czego zaczniesz? Który z elementów jest kluczem do Twojego sukcesu?

"Hipnotyczny telemarketing" to intensywny kurs dla tych osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z telefonu. W zależności od Twojego doświadczenia i zdobytej wiedzy, niektóre części tego kursu będą dla Ciebie znajome. Zdaję sobie sprawę, że każdy wyrusza z innego miejsca i zmierza ku innym celom. Dlatego wybierz te elementy, które pasują do Twojej sytuacji i wykorzystaj je w praktyce.

Dlaczego tylko nieliczni potrafią prowadzić niezwykle skuteczną rozmowę telefoniczną?

Jeszcze kilka lat temu sam zadawałem sobie dokładnie takie samo pytanie. Efekty jakie wówczas osiągałem były dalekie od zadowalających. Przyznam ci się szczerze: doprowadzały mnie do wielkiego stresu i zmartwień.

Na szczęście czasy gdy 1 klient na 10 umawiał się telefonicznie na prezentację oferty, a jeszcze mniej dokonywało zakupu minęły. Kilkanaście tysięcy rozmów telefonicznych i ciągłe zdobywanie wiedzy o skutecznej komunikacji sprawiły, że dzisiaj to ja uczę w jaki sposób skutecznie wpływać na innych podczas rozmowy telefonicznej.

Chcę podzielić się z Tobą tą praktyczną wiedzą. Dlatego napisałem e-book "Hipnotyczny telemarketing" - pierwszą tego typu publikację polskiego autora na polskim rynku.

Tylko wyobraź sobie jakby to było, gdybyś wiedział/a, co jest naprawdę ważne i na co zwrócić uwagę przy rozmowie telefonicznej, czym kierować się przy wyborze kontaktów z listy, aby Twoja praca była skuteczna i jednocześnie sprawiała przyjemność.

Bez względu na to czy jesteś telemarketerem, handlowcem, przedsiębiorcą lub windykatorem należności, możesz prowadzić rozmowy, które będą jeszcze skuteczniejsze. Dzięki ebookowi "Hipnotyczny telemarketing" całkowicie samodzielnie napiszesz lub udoskonalisz swój scenariusz rozmowy telefonicznej.

Co możesz zyskać zawodowo korzystając z telefonu?

Telefoniczna obsługa stała się jednym z najbardziej wydajnych sposobów prowadzenia interesów. Różne badania pokazują, że średni koszt rozmowy handlowej w sprzedaży stacjonarnej jest kilkukrotnie wyższy niż przy sprzedaży telefonicznej. Można więc przeprowadzić kilka transakcji telefonicznych za cenę jednego kontaktu osobistego z klientem. Coraz więcej firm stosuje więc obsługę telefoniczną nie tylko po to, by obniżyć koszty działalności, ale też by zwiększyć sprzedaż.

Czy wiesz, że telefon jest najpowszechniejszym narzędziem komunikacji używanym w biznesie?

Właściwie każdą sprawę, jaką dotychczas załatwiano w kontaktach bezpośrednich, można obecnie przeprowadzić poprzez telefon. Każdego dnia przeprowadza się setki milionów rozmów telefonicznych. Codziennie więc miliony firm rozpowszechniają swój wizerunek za pośrednictwem linii telefonicznych. Sposób prowadzenia interesów przez telefon może więc doprowadzić firmę do rozkwitu lub do upadku. Ucząc się, jak czerpać korzyści z telefonu, możesz znajdujący się na Twoim biurku aparat zamienić w maszynkę do robienia pieniędzy.

Zobacz co zawiera poradnik "Hipnotyczny telemarketing"

  •  Część Pierwsza. Scenariusze rozmów telefonicznych. Ta część zawiera mnóstwo praktycznych przykładów rozmów, które od zaraz możesz zastosować w różnych obszarach swojej pracy aby zwiększyć swoją skuteczność.
  • Cześć Druga. Rozbudzanie chęci do działania. To prosty system, który pozwala rozwinąć chęci i zaplanować działania, tak aby były maksymalnie efektywne.
  • Cześć Trzecia. Telefoniczna obsługa klienta. Tutaj znajdziesz szczegółowe omówienie przykładów rozmów telefonicznych i ich analizę, co pomoże Tobie przygotować własne scenariusze rozmów.
  • Cześć Czwarta. Rozwój kluczowych umiejętności. W tej części poznasz umiejętności przydatne w rozmowach telefonicznych i sposób ich doskonalenia.

    Zamów i zdobądź umiejętność sprzedaży telefonicznej

  • Format epub
    Rok wydania 2007
    Wydanie DL-ebwm
    Wydawca Złote Myśli

    Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

    Napisz recenzję

    Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

     
    Zobacz także: