...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiKulturaIdee i symbole sztuki chrześcijańskiej

Idee i symbole sztuki chrześcijańskiej

47,20 zł
Kod: 978-83-7505-462-0
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Od pierwszych wieków sztuka spełniała w życiu Kościoła funkcję religijną. Przedstawienia artystyczne przekazywać miały również prawdy wiary. Zarówno malarstwo, jak rzeźba stosowały niezliczone symbole, wyrażając skomplikowane treści. Przedmiotem opracowania są przesłania symboliczne i ideowe polskiej sztuki chrześcijańskiej - od czasów piastowskich po współczesność. Ich analiza opiera się przede wszystkim na teologii średniowiecznej, czerpiącej z Pisma Świętego, Ojców Kościoła oraz z tekstów liturgistów. Zawsze w wydarzeniach religijnych ważną rolę odgrywały i nadal odgrywają symbole oraz wielkie przesłania ideowe. To one są najskrytszą cząstką natury ludzkiej, odciskając się w duszy i umyśle. Pozwalają zrozumieć sposób myślenia ludzi w konkretnych epokach i sytuacjach.
Format pdf
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydanie DL-drm
Wydawca WAM
Wydawca WAM
Rok wydania 2010
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: