...jest pusty
NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE I ZOSTAŃ SKUTECZNIEJSZYM MENEDŻEREM
Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to od stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienia ich oraz zarządzania nimi ? zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami, czy szeregowymi członkami zespołu.
ISBN
978-83-7510-243-7
Wymiary
15,5 x 23 cm
Autor
DAVID R.CARUSO, PETER SALOVEY
Wydawca
Rebis
Okładka
twarda
Ilość stron
298
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: