...jest pusty
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesInwestorski marketing-mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami
Inwestorski
marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i
inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu
podejmowane w różnych obszarach finansów
spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane
uczestnikom rynku akcji.Głównym
celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech
instrumentów sygnalizacji: niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie
publicznej,ogłoszenia podziału akcji,ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z
inwestorami na rynkach akcji na
przykładzie GPW w Warszawie. Do
najważniejszych zalet publikacji należą:interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie
elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest
teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za
pomocą trzech miar,przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym
obcojęzycznej. (…) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą
pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej
społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a
skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie
przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.Prof.
dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w Toruniu
Format
pdf
Rok wydania
2012
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: