...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneHistoriaIVO JIMA NAJKRWAWSZA KAMPANIA

IVO JIMA NAJKRWAWSZA KAMPANIA

33,33 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Lwy Iwo-Jimy to młodzi drapieżni amerykańscy chłopcy, najlepsi z najlepszych, którzy zaciągnęli się w szeregi Marines. Postawiono przed nimi trudne zadanie, mieli zdobyć japońską wyspę, która stanowiła przyczółek wojsk nieprzyjaciela podczas II wojny światowej. Iwo Jima to niewielka wyspa pochodzenia wulkanicznego, nieprzyjazny dla człowieka zakątek w archipelagu Ogasawara, nad którym posępnie góruje wygasły wulkan zwany górą Suribachi. Tu w czasie II wojny światowej Japończycy wznieśli wyjątkowo mocne fortyfikacje oraz wybudowali dwa lądowiska. Do ich obrony rzucili ponad dwudziestotysięczny garnizon pod dowództwem Tadamichi Kuribayashi. Dla Amerykanów był to nader ważny punkt strategiczny, ponieważ umożliwiał międzylądowania bombowców, które zrzucały bomby na Tokio. Podjęli decyzję o jego zajęciu.
ISBN 978-83-11-11825-6
Autor FRED HAYNES, JAMES A. WARREN
Wydawca Bellona
Okładka broszurowa
Ilość stron 240
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: