...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesJAK DOSKONALIĆ UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

JAK DOSKONALIĆ UMIEJĘTNOŚĆ SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

23,58 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (101 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Kolejny tytuł z serii The best of DALE CARNEGIE Postępuj zgodnie z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji Dale Carnegie’go. Jeśli będziesz w tym konsekwentny wówczas wykształcisz jakże ważną zdolność: - doskonalenia umiejętności komunikacyjnych - od codziennych rozmów, aż po prezentacje i wystąpienia publiczne - łatwego docierania z twoim przekazem do odbiorcy, co sprawi że praca zostanie wykonana szybciej i z mniejszą liczbą błędów - słyszenia tego, co mówią inni, tak aby w pełni zrozumieć ich przekaz - zrozumienia w jaki sposób język ciała wzmacnia albo osłabia skuteczność twoich wypowiedzi oraz jak go interpretować u twoich słuchaczy - trafnego wyrażania myśli w formie pisemnej - w listach, notatkach służbowych, e-mailach czy SMS-ach.
ISBN 978-83-63773-25-0
Wymiary 13 x 21 cm
Autor DALE CARNEGIE
Wydawca Studio Emka
Okładka broszurowa
Ilość stron 164
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: