...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistycznePsychologiaJAK OSIĄGAĆ SUKCESY W NAUCE? UWAGA RÓWNOWAGA I KOORDYNACJA
Jak osiągać sukcesy w nauce?
Książka, napisana przez wybitnych specjalistów w dziedzinie, prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne i potwierdzone naukowo podejście do uczenia się. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają, dlaczego zakłócenia umiejętności sensomotorycznych negatywnie wpływają na rozwój ruchowy, poznawczy i emocjonalny dziecka, a także dlaczego mogą być przyczyną specyficznych trudności w nauce oraz niedojrzałego zachowania uczniów. Pokazują, w jaki sposób diagnozować problem oraz skutecznie mu przeciwdziałać przez usprawnianie umiejętności koniecznych do efektywnego uczenia się oraz jak dzięki proponowanym przez nich rozwiązaniom (program ćwiczeń integrujących) wspierać harmonijny rozwój dziecka.
Techniki używane w INPP pozwalają na przekroczenie wielu międzydyscyplinarnych granic: techniki diagnostyczne oraz systemy obliczania punktów są oparte na testach, które powstały pierwotnie na polu medycyny ogólnej. Oznacza to, że jeśli te same testy zostaną użyte przez lekarza, fizjoterapeutę czy terapeutę zajęciowego, uzyskają oni identyczne wyniki. Jednakże używane w INPP metody interwencji różnią się od metod, jakimi zwyczajowo posługują się fizjoterapeuci czy terapeuci zajęciowi przeszkoleni w zakresie integracji sensorycznej; ostatecznie, testy fizyczne oraz programy leczenia fizycznego znajdują zastosowanie w odniesieniu do problemów natury edukacyjnej bądź psychologicznej. Celem niniejszej książki była synteza i zbliżenie różnych dziedzin zawodowych i osiągnięcie jednolitego rozumienia roli, jaką czynniki fizyczne mogą odgrywać zarówno w procesie uczenia się, jak i powstawania problemów emocjonalnych.
ISBN
978-83-01-16652-6
Autor
SALLY GODDARD BLYTHE
Wydawca
PWN
Okładka
broszurowa
Ilość stron
414
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: