...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł

JAK PRZECHYTRZYĆ DZIECKO

18,95 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wasze dziecko nie chce, żebyście przeczytali tę książkę! Jak przechytrzyć dziecko to najprzydatniejszy (i najbardziej podstępny) podręcznik dla rodziców, jaki kiedykolwiek kupicie w księgarni. W książce tej znajdziecie setki rad, technik i prostych sztuczek, które sprawią, że dziecko będzie robiło to, czego od niego oczekujecie - nie zdając sobie z tego zupełnie sprawy. Dowiecie się, jak w czasie posiłku, pójścia spać, kąpieli i w każdym innym czasie dnia (lub nocy): namówić dziecko do jedzenia, wykorzystując jego instynkt posiadania, namówić dziecko do kąpieli przez "pływanie" w wannie, namówić dziecko do ściszenia głosu przez odpowiadanie mu szeptem, namówić dziecko do zażycia lekarstwa - "soku superbohaterów", namówić dziecko do siedzenia w jednym miejscu przez zabawę w "szpiega". Poznacie również dziesiątki innych rodzicielskich sztuczek!
ISBN 978-83-60159-88-0
Autor DAVID BORGENICHT, JAMES GRACE
Wydawca Vesper
Okładka broszurowa
Ilość stron 160
Wymiary 12 x 16 cm
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: