...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieJAK PRZYCIĄGNĄĆ DOSKONAŁYCH KLIENTÓW BR
Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że "biznes to wojna", a zdobywanie udziałów na rynku oznacza „pobicie” kogoś innego. Szczegółowo przedstawiają prosty system uatrakcyjnienia twojej firmy tak bardzo, że doskonali klienci i interesanci są do ciebie naturalnie przyciągani. Zbyt piękne, aby było prawdziwe? Hall i Brogniez z powodzeniem zapoznają ze swoją teorią klientów już od wielu lat, a teraz dzielą się wiedzą, jak ich Plan strategicznego przyciągania może łatwo i szybko przyciągnąć tych klientów, którzy idealnie pasują do twojej firmy! To niewiarygodnie odkrywcza książka ze zdumiewająco praktycznym zastosowaniem. Moc przyciągania w biznesie jest potężną koncepcją dla każdego, aby rozwijać się szybciej i z większą przewidywalnością. Super! - Brian Tracy, autor książek Psychologia sprzedaży oraz Maksimum osiągnięć Stacey Hall i Jan Brogniez są współzałożycielkami firmy Perfect Customers Unlimited, eksperymentalnej spółki doradczo-szkoleniowej, która stała się katalizatorem nowej rzeczywistości marketingu i sprzedaży w przedsiębiorstwach . Fachowcy w branży przypisują Stacey Hall odkrycie nowej rzeczywistości marketingowej – strategicznej synchroniczności. Metodologia ta uczyniła z setek dyrektorów korporacji, przedsiębiorców i zespołów sprzedaży potężne magnesy, szybko i łatwo przyciągające najdoskonalszych i najbardziej zyskownych klientów. Stacey ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu planów marketingowych dla takich firm jak FedEx, Budget Rent a Car Corporation czy Uniwersytet w Houston. Jan Brogniez opracowała autorski system projektowania strategicznego Strategic Design Session, dzięki któremu liczna rzesza dyrektorów korporacji, przedsiębiorców i pracowników niższych szczebli zdobyła umiejętność wyznaczania i osiągania śmiałych celów, jak również tworzenia specyficznych rozwiązań organizacyjnych. Nazywana pionierką w dziedzinie warsztatów eksperymentalnych, Jan opracowuje i prowadzi szkolenia dla klientów, wyjazdy motywacyjne dla pracowników i kursy planowania dla kadry zarządzającej.
ISBN
978-83-62195-14-5
Ilość stron
224
Autor
STACEY HALL, JAN BROGNIEZ
Wymiary
13,5 x 21,5 cm
Wydawca
MT Biznes
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: