...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiPoradnikiJak samodzielnie założyć sklep internetowy

Jak samodzielnie założyć sklep internetowy

21,90 zł
Kod: 978-83-7701-520-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jeżeli przyszło Ci kiedyś do głowy, że możesz mieć własny biznes w postaci sklepu internetowego, to prawdopodobnie od razu pojawiły się dwa główne argumenty przeciwko temu pomysłowi: 1. W internecie jest już tyle sklepów, że nie mam szans na przebicie się i większą sprzedaż. 2. Nie mam pojęcia, jak się za to zabrać, by ten pomysł wypalił bez dużych pieniędzy na starcie. I tak naprawdę jedyne co może Cię powstrzymać przed uruchomieniem i prowadzeniem własnego, dochodowego sklepu internetowego to tylko te dwie MYŚLI. Nie będę Cię przekonywał, że wystarczy 5 kliknięć, by uruchomić własny sklep, który bez żadnej pracy z Twojej strony zapełni twoje konto bankowe setkami, tysiącami a nawet milionami złotych... Zamiast obietnic dam Ci gotowe rozwiązania na ominięcie tych dwóch najważniejszych przeszkód w prowadzeniu własnego dochodowego sklepu internetowego.
Format epub
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Złote Myśli
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: