...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiJAK ZNALEŹĆ PRACĘ I NIE ZGUBIĆ PO DRODZE SIEBIE

JAK ZNALEŹĆ PRACĘ I NIE ZGUBIĆ PO DRODZE SIEBIE

18,95 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"Wiemy, jak boli strata pracy, ale też niemożność znalezienia odpowiedniego zatrudnienia przez miesiące, a nawet lata” – piszą autorzy: Ewa Pióro – od kilkunastu lat zajmująca się rekrutacją pracowników i Paweł Burdzy – dziś dziennikarz realizujący ciekawe projekty medialne, a jeszcze niedawno bezrobotny, który pomimo „wspaniałego CV” nie mógł znaleźć stałego zajęcia. Oboje wiedzą, jak działa świat rekrutacji. Odkrywają motywy pracodawców, radzą, według jakiego planu szukać pracy, jak napisać CV, jak dobrze wypaść na rozmowie i testach rekrutacyjnych, wreszcie – jak negocjować wynagrodzenie, albo... co robić, gdy usłyszysz „nie”. Nie podsuwają oklepanych socjotechnicznych sztuczek, ale inspirują do osobistego rozwoju.
ISBN 978-83-273-0429-2
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Świat Książki FK
Okładka broszurowa
Ilość stron 609
Wymiary 14.5 x 20.5 cm
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: