...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesJESTEŚ START-UPEM BUDUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ INWESTUJ W SIEBIE I REALIZUJ SIĘ ZAWODOWO
Współczesny rynek pracy to prawdziwa rzeź niewiniątek. Coraz trudniej wyróżnić się w tłumie i przekonać potencjalnych pracodawców, że jesteś kandydatem doskonałym. Jakim cudem w tak nieprzyjaznym środowisku można zwiększyć tempo rozwoju kariery zawodowej? To proste - wykaż się przedsiębiorczością i zarządzaj swoją karierą tak, jak zarządza się startupem, a wkrótce staniesz się najatrakcyjniejszym kąskiem na rynku.
Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego. Nauczysz się też pozyskiwać dane i informacje, dzięki którym podejmiesz najlepsze decyzje zawodowe, a przede wszystkim przetrwasz, rozkwitniesz i zrealizujesz najśmielsze plany zawodowe. Gotowy na przejęcie kontroli nad przyszłością?
Reid Hoffman - to znany na całym świecie przedsiębiorca i inwestor. Jest współzałożycielem i prezesem LinkedIn, największej sieci kontaktów zawodowych, obejmującej ponad 100 milionów użytkowników. Wcześniej piastował stanowisko wiceprezesa i znajdował się w gronie współzałożycieli firmy PayPal. Jest też partnerem w firmie Greylock, jednej z najważniejszych firm inwestycyjnych w Dolinie Krzemowej.
Ben Casnocha - to wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca i dziennikarz. Pisze dla „Newsweeka”, pojawia się na antenie CNN, występuje w „Early Show” oraz na antenie CNBC. „BusinessWeek” zaliczył go do grona najlepszych młodych przedsiębiorców Ameryki.
ISBN
978-83-246-7478-7
Wymiary
20.8 x 14.0 cm
Autor
REID HOFFMAN,BEN CASNOCHA
Wydawca
One Press
Okładka
Miękka
Ilość stron
248
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: