...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiJĘZYK MIŁOŚCI I SZACUNKU

JĘZYK MIŁOŚCI I SZACUNKU

33,24 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Dlaczego czasem rozmowa w związku przypomina „tłuczenie grochem o ścianę", „odbijanie piłeczki", dlaczego czasem czujemy, jakbyśmy rozmawiali z osobą obcą i nieczułą? Odmienne potrzeby warunkują używanie innych języków: kobieta w związku porozumiewa się przede wszystkim „językiem miłości”, zaś mężczyzna „mową szacunku”. Związek nie będzie mógł harmonijnie funkcjonować, jeśli kobieta będzie się czuła niekochana, a mężczyzna lekceważony. Dla osiągnięcia pełnego porozumienia w związku potrzebne są przede wszystkim dobra wola, empatia oraz odpowiednie narzędzia komunikacyjne. Dostarczy Ci ich ta książka! Autor próbuje znaleźć klucz do porozumienia, „złamać kod", którym posługują się osoby w związkach, by dać obojgu szansę na szczęśliwszą i owocną relację.
ISBN 978-83-61989-29-5
Autor EMERSON EGGERICHS
Wydawca Esprit
Okładka broszurowa
Ilość stron 420
Wymiary 14 x 20 cm
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: