...jest pusty
International risk assessment and decision making in Dutch small and medium sized enterprises
Henk van den Berg / 3
Crowdsourcing as a customer relationship building tool
Agnieszka Chwiałkowska / 18
Teamwork in a cross-cultural context. Austria, Poland and Turkey comparison
Agnieszka Chwiałkowska / 33
An excellence equation: (e3 governance + 3e strategy) ? 3p performance
Rick Edgeman, Jacob Eskildsen / 50
Continuous relevance & responsibility: integration of sustainability &
excellence via innovation
Jacob Eskildsen, Rick Edgeman / 67
Positive organizational behaviors as the key success factors for lessons learned
systems: the case of military organizations
Andrzej Lis / 82
Making social changes profitabl
Joanna Turkiewicz / 94
Personnel marketing as a stimulant for creating a new company identity
Joanna Żarnik-Żuławska / 105
Format
pdf
Rok wydania
2012
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: