...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł

KAROL WIELKI TOM II CESARZ

34,19 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (7 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Karol Wielki jest postacią na poły legendarną - powszechnie uważany za twórcę podwalin rozwoju współczesnej Europy, krzewiciela chrześcijaństwa i spadkobiercę cesarstwa rzymskiego. Przez jednych opiewany w rycerskich poematach, przez innych zwany rzeźnikiem Sasów. W drugim tomie poznajemy Karola u szczytu władzy: upragniona, ale i niespodziewana koronacja cesarska, rzeź Sasów i złamanie Widukinda, panowanie w Europie. Karol otrzymał przydomek Wielki nie dlatego, że był wielkim wojownikiem, choć większość życia faktycznie spędził na wyprawach wojennych. Jego panowanie to także zakładanie licznych biskupstw, szkół i klasztorów, umocnienie władzy Kościoła katolickiego na kontynencie, ustanowienie praw feudalnych i podatkowych, które przetrwają nawet tysiąc lat. I to właśnie zaświadcza o wielkości i legendzie króla Franków Karola.
ISBN 83-89951-20-7
Autor THOMAS R.P. MIELKE
Wydawca SOLARIS
Okładka broszurowa
Ilość stron 400
Wymiary 12,5 x 19,5 cm
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: