...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesEkonomiaKLIENT ZROBI TO, CZEGO OCZEKUJESZ 24 NAJTRUDNIEJSZE PROBLEMY W SPRZEDAŻY
W książce zaprezentowano konkretne działania, które poważnie zwiększą szanse na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand Fourines jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą.
Lektura książki pomoże ci zaplanować każde spotkanie handlowe zgodnie z oczekiwaniami klienta i doprowadzić do zawarcie transakcji w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli staniesz po stronie klienta, on z pewnością też zrobi to, czego się po nim spodziewasz.
ISBN
83-88931-62-8
Autor
FERDINAND FOURNIES
Wydawca
Studio Emka
Okładka
broszurowa
Ilość stron
84
Wymiary
12,5 x 19,5 cm
Rok wydania
2005
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: