...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistycznePsychologiaKLUCZ DO ZROZUMIENIA RELACJI RODZICE DZIECI

KLUCZ DO ZROZUMIENIA RELACJI RODZICE DZIECI

25,71 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (11 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Yves Boulvin przekonuje nas, że bycia rodzicem można się nauczyć. W swojej książce przedstawia najważniejsze zasady udanego wychowania dzieci: umiejętność słuchania, czułość, szacunek, stanowczość, zdolność do określania granic, przekazywanie podstawowych wartości, dostosowanie się do wieku dziecka, rozmowa… Według autora wszystkie problemy da się rozwiązać i nigdy nie jest na to za późno. Jeśli żałujemy, że czegoś nie potrafiliśmy dla naszych dzieci zrobić, możemy zawsze podjąć dialog, zmienić własną postawę i rozpocząć budowanie relacji na nowych fundamentach. Autor poświęca wiele uwagi relacjom rodziców z dorastającymi i dorosłymi dziećmi. Pisze również o rodzinach przybranych i adopcyjnych.
ISBN 978-83-7033-902-9
Autor YVES BOULVIN
Wydawca W Drodze
Okładka Broszurowa
Ilość stron 168
Wymiary 20.5 x 14.5 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: