...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł

Kobieta na medal

13,10 zł
Kod: 978-83-62041-89-3
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Fraszki to rymowanki o tematyce lekkiej z ogromną dozą krytycyzmu i dowcipu. Fraszki trzeba umieć pisać, być inteligentnym i mieć rozwinięty mocno dowcip. Nie można niczego ująć z tego autorce niniejszego woluminu. Urszula Kopińska, jak sama napisała w pierwszej rymowance, że odkryła, iż w śmiechu jest ogromna siła. Do takich spostrzeżeń może prowadzić tylko odpowiedni bagaż doświadczenia życiowego. Wszak autorka jest „kobietą dojrzałą”, kobietą na medal, rymującą niezwykle łatwo, ubierającą wszystko w wiersz, który zapada łatwą melodią w pamięć, bawiąc przy tym setnie. Rymowanki zawierają wiele trafnych spostrzeżeń z bardzo intensywnymi podtekstami i niedwuznacznościami seksualnymi czy politycznymi. Dla osób lubiących tego typu rozrywkę i rozwój swojego intelektu, tudzież pamięci, zapraszamy do świetnej zabawy. Urszula Kopińska ma niezwykłą łatwość układania słów w rymy, nawet w rozmowie powszedniej.
Format pdf
Wydanie DL-nodrm
Wydawca Goneta
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: