...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

KOLORY W OGRODZIE TW

38,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka opisuje takie zagadnienia jak: - właściwa aranżacja ogrodu: przedstawione przez specjalistę podstawy wiedzy o oddziaływaniu kolorów - barwne ogrody: od pomysłu do realizacji - osiąganie wymarzonych efektów: gra harmonią lub kontrastem, barwami i formami Znajomość kluczowych zasad oddziaływania barw pojedynczo i w połączeniach jest niezbędna, by umiejętnie wykorzystać kolorystykę kwiatów, liści, owoców i kory roślin w ogrodzie. Wiedza o wzajemnych zależnościach barw i otoczenia pozwala podjąć właścicielowi ogrodu decyzję o wyglądzie wymarzonego zakątka - czy ma to być miejsce tonące w feerii barw czy też przeciwnie , zaaranżowane w odcieniach stonowanych. Autor prezentuje przykłady ogrodów, które przez cały rok zachowują barwny charakter. Warto dostosować te projekty do indywidualnych potrzeb, wykorzystująć własną kreatywność i przedsiębiorczość.
ISBN 978-83-245-1756-5
Autor WOLFGANG BORCHARDT
Wydawca Publicat
Okładka twarda
Ilość stron 136
Wymiary 24 x 24 cm
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: