...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiKOMUNIKACJA NIEWERBALNA CZYLI MOWA CIAŁA OD A DO Z TW

KOMUNIKACJA NIEWERBALNA CZYLI MOWA CIAŁA OD A DO Z TW

33,24 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Odbiorcy: wszyscy, którzy mają świadomość, jak wiele w naszym życiu zależy od kontaktu z drugim człowiekiem doradcy, liderzy, psychoterapeuci, osoby prowadzące treningi interpersonalne Dlaczego warto przeczytać tę książkę: Nie jest kolejną publikacją, która próbuje przekonać, że wystarczy: zrozumieć poszczególne gesty odkryć, czego rozmówca nie mówi zoptymalizować własny wizerunek opanować narzędzia regulujące komu-nikację, by umieć dowolnie kierować relacjami z innymi. Pokazuje, jak skomplikowane są ludzkie zachowania, przede wszystkim nasza mowa. Tłumaczy, dlaczego nie da się po prostu zapamiętać znaczenia poszczególnych gestów, by stać się ekspertem od komunikacji niewerbalnej. Skutecznie uczy mowy ciała, uczy lepszego rozumienia innych, ale przede wszystkim samego siebie!
ISBN 978-83-7660-406-0
Autor MARTIN JEAN-CLOUDE
Wydawca Jedność
Okładka twarda
Ilość stron 344
Wymiary 19 x 23 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: