...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesKOMUNIKACJA POZAWERBALNA ZNACZENIE MOWY CIAŁA W MIEJSCU PRACY
UCZ SIĘ STOSOWAĆ MOWĘ CIAŁA DO NAWIĄZYWANIA PRAWDZIWYCH KONTAKTÓW W PRACY
W komunikacji najważniejsze jest słuchanie.
Peter F. Drucker
W pracy wszystko dzieje się w mgnieniu oka. Badania pokazują, że opinię o człowieku formułujemy siedem sekund po jego poznaniu, a 93 procent przekazu docierającego do rozmówcy nie ma nic wspólnego z tym, co faktycznie powiedzieliśmy. Zatem umiejętność wysyłania pozawerbalnych przekazów może stanowić ogromna przewagę.
CAROL KINSEY GOMAN połączyła wyniki najnowszych badań ze swoim dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w charakterze konsultantki, instruktorki oraz terapeutki i napisała praktyczny przewodnik ułatwiający rozpoznanie, co ty i twoi współpracownicy mówicie bez słów. Rysunki, zdjęcia, anegdoty i liczne ćwiczenia pomagają czytelnikowi zapanować nad komunikatami wysyłanymi przez nasze ciało, aby tworzyć wierniejszy i atrakcyjniejszy wizerunek tego, kim naprawdę się jest dla i wobec kolegów, klientów i partnerów.
Książka Goman porusza ważny aspekt tego, co będzie charakteryzować następne dziesięciolecie wydajności i innowacyjności; gdzie główną rolę odgrywać będzie współpraca i ułatwiające ją narzędzia. Umiejętność odczytywania i rozumienia komunikatów niewerbalnych – obecnie dzięki ewolucji technologii sieciowych wzbogaci tę współpracę.
JOHN CHAMBERS, prezes i dyrektor generalny Cisco
Książka Carol Kinsey Goman uzmysławia nam, ile w mowie ciała tkwi siły podkreślającej treść przekazu, zaskarbiającej zaufanie i zdobywającej wiarygodność we wszystkich oficjalnych interakcjach.
LEE HORNICK, prezes Business Communication Worldwide oraz dyrektor programowy The Conference Board
ISBN
978-83-62304-46-2
Wymiary
13,5 x 21 cm
Autor
CAROL KINSEY GOMAN
Wydawca
Studio Emka
Okładka
broszurowa
Ilość stron
224
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: