...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

KOŃ BY SIĘ UŚMIAŁ TW

52,38 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

„Koń by się uśmiał” to książka do śmiechu. Wprawdzie dowcip jest koński, ale lekki i zabawny Choć głównym bohaterem jest koń, to jego wizerunek jest pretekstem do pokazania ludzkich zachowań i przywar – najczęściej w zabawnych i niecodziennych sytuacjach. Czytelnik prześledzi filmowe losy konia, jego rolę w historii i w sztuce, odbędzie podróż do czasów PRL-u oraz krainy polskich kowbojów. Spotka się z gwiazdami naszego kina i telewizji, pozostającymi pod urokiem konia, który jak wiadomo wciąż jest jednym z synonimów piękna. Autorami są trzej znani i wybitni twórcy: felietonista Michał Ogórek, rysownik Henryk Sawka i fotografik Zenon Żyburtowicz. Połączenie niecodziennych zdjęć z dowcipnymi rysunkami i komentarzami daje skumulowaną dawkę humoru, gwarantującą dobrą zabawę. Świetna książka na prezent nie tylko dla koniarzy.
ISBN 978-83-77632-08-6
Autor MICHAŁ OGÓREK, HENRYK SAWKA, ZENON ŻYBURTOWICZ
Wydawca Multico
Okładka twarda
Ilość stron 136
Wymiary 25 x 22.5 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: