...jest pusty
Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii konkurencji przedsiębiorstwa bankowego (the Industrial Organization Approach to Banking) oraz wyników badań własnych z zastosowaniem tych modeli do polskiego sektora bankowego w książce odniesiono się do działalności kredytowej banków w UE, opisano rynek kredytowy oraz relacje kredytowe, w tym badania dotyczące strategii kredytowych banków. Zaprezentowane wyniki empiryczne badań własnych, dotyczące konkurencji między bankami komercyjnymi w Polsce, dodatkowo pozwalają czytelnikowi zapoznać się ze zmianami, jakie zaszły w polskim sektorze bankowym w ostatnim piętnastoleciu, na tle całego sektora bankowego w UE.
Autorka wyraża nadzieję, że książka okaże się interesująca dla różnych grup Czytelników, zarówno dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką sektora bankowego, pragnących uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym, jak również studentów kierunku finanse i bankowość.
ISBN
978-83-255-6066-9
Autor
MAŁGORZATA PAWŁOWSKA
Wydawca
C.H.Beck
Okładka
Miękka
Ilość stron
266
Wymiary
23.5 x 16.5 cm
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: