...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesKONKURENCYJNOŚĆ REGIONALNA KONCEPCJE STRATEGIE PRZYKŁADY
Konkurencyjność regionalna
Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, jej wskaźników i źródeł regionalnych przewag konkurencyjnych.
W publikacji zawarto refleksje nad zależnościami między konkurencyjnością regionalną a innymi ważnymi elementami, np. związki między konkurencyjnością regionów a klastrami. Autorzy dokonali analizy konkretnych studiów przypadków, gdzie przedstawiono np. znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjności lokalnej na przykładzie Poznania czy wsparcie instytucjonalne regionów na przykładzie rozwiązań francuskich, czy rolę turystyki w kształtowaniu konkurencyjności regionalnej.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków: ekonomia, międzynarodowe stosunki gospodarcze, administracja, europeistyka, zarządzanie i marketing, doktorantów i wykładowców oraz pracowników administracji publicznej zajmujących się kwestiami rozwoju regionalnego i konkurencyjności regionów.
Autorami są pracownicy Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pod redakcja naukową prof. Ewy Łaźniewskiej i prof. Mariana Goryni (Rektora UEP).
ISBN
9788301169510
Wymiary
16,5 x 24 cm
Autor
EWA ŁAŹNIEWSKA, MARIAN GORYNIA
Wydawca
PWN
Okładka
broszurowa
Ilość stron
310
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: