...jest pusty
Koński Targ powstał w roku 1996 jako nowatorski kwartalnik zawierający ogłoszenia sprzedaży koni pochodzących od prywatnych hodowców. Od tamtej pory niezmiennie jest jedyną gazetą ogłoszeniową o koniach na polskim rynku.
Na przestrzeni pierwszych 5 lat dwukrotnie skracano cykl wydawniczy i wzbogacono ofertę o artykuły o tematyce związanej z końmi. Obecna oferta miesięcznika wydawanego w nakładzie 12 000 egzemplarzy to za każdym razem blisko 1000 ofert handlowych i około 50 stron artykułów fachowych, specjalistycznych a czasem również rozrywkowych z dziedziny hodowli, sportu i weterynarii związanych z końmi.
Czasopismo trafia do wszelkiego rodzaju miłośników i posiadaczy koni: od hobbystów i sportowców po hodowców i zootechników. Dystrybuowane jest w ramach współpracy z najlepszymi w kraju firmami kolporterskimi, ale także bezpośrednio poprzez prenumeratę oraz sprzedaż w trakcie imprez końskich.
Należy przy tym zaznaczyć, że końcówki nakładów rozdawane są nieodpłatnie wśród przedstawicieli środowiska związanego z końmi podczas spotkań hodowlanych i sportowych, dzięki czemu stale rośnie zarówno popularność tytułu, jak i sposobu docierania do kupca na artykuły niezbędne "koniarzom" za pośrednictwem czasopisma. Ponadto wydawca nieustannie zabiega o przywiązanie czytelnika do tytułu, m.in. publikując artykuły w cyklach, oferując katalog w dużo niższej cenie w abonamencie i szczególną uwagę przywiązując do obsługi prenumeratorów.
Niewątpliwie bezpośrednie przełożenie na sukces przedsięwzięcia ma fakt, że tytuł od początku mimo zmian organizacyjnych pozostaje w rękach jednego wydawcy. Rodzinna firma łączy w najlepszej formie kilkudziesięcioletnie doświadczenie w biznesie i kilkunastoletnie w branży wydawniczej, ale jej najmocniejszą stroną na tle innych pism branżowych jest znajomość środowiska, z którego pochodzi czytelnik wynikająca z faktu przynależności do niego.
Format
epub
Wydanie
DL-drm
Wydawca
Wydawnictwo Koński Targ
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: