...jest pusty
"Korespondencja w firmie" to praktyczny poradnik tworzenia pozytywnego wizerunku firmy przez pisma wymieniane między różnymi jednostkami organizacyjnymi. Osoby, dla których korespondowanie jest jednym z obowiązków służbowych, znajdą w niej wiele wskazówek dotyczących zasad prowadzenia korespondencji, m.in.:* doboru blankietu odpowiedniego do rodzaju pisma i rangi sprawy, rozmieszczania poszczególnych elementów pisma, umiejętnego formułowania treści,* przedstawiania wniosków, które przekonają odbiorcę do punktu widzenia nadawcy,* korespondencji w językach: angielskim, niemieckim i francuskim.W książce zamieszczono 150 przykładów dokumentów i pism dotyczących:* korespondencji handlowej (np. oferty, zamówienia, reklamacje),* dokumentacji kasowej (raport kasowy, KP, KW itp.),* dokumentacji osobowej (CV, list motywacyjny, pisma dotyczące rozwiązania stosunku pracy itp.),* instrukcji i regulaminów wewnętrznych firmy,* ogólnej korespondencji biurowej (pełnomocnictwa, upoważnienia, sprawozdania, raporty, podania, wnioski).Z poradnika mogą korzystać właściciele i menedżerowie wielkich i małych firm oraz ich asystentki i sekretarki, pracownicy instytucji, a także osoby przygotowujące się do zawodu urzędnika, menedżera, biznesmena, czyli studenci szkół zarządzania i biznesu. Jest to książka, która powinna być "pod ręką" w każdej firmie.
ISBN
83-86890-82-7
Autor
HALINA FUCHSEL
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
344
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Rok wydania
2006
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: