...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

KRÓL I MGŁA TW

28,48 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (25 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Królestwo, którego samolubny władca lekceważy swoich poddanych, z dnia na dzień pokrywa się coraz gęstszą mgłą… Król, jakby nie widząc panującego wokół chaosu, nadal myśli wyłącznie o sobie i swoich pieniądzach. W końcu nawet jego żona i córka znikają we mgle... Czy nieczułe serce władcy obudzi się na dźwięk płaczu bezbronnej wiewiórki? Czy bylejeleń – jedyny, który nie pada na widok króla na kolana – potrafi przemówić mu do rozsądku? We mgle z pewnością niełatwo jest dostrzegać innych. Ale jeśli ich nie zauważamy, mgła staje się jeszcze większa. Trzeba więc ją pokonać – zaczynając od siebie samego. Tą mądrą, dowcipną, z humorem opowiedzianą bajką Maria Ewa Letki pięknie wpisuje się w tradycję opowieści o zaślepieniu władzy - i podobnie jak one - pokazuje zbawienne skutki mądrych rządów. Zarówno dla poddanych, jak i samego krola.
Wymiary 20.5 x 26.5 cm
ISBN 978-83-61824-56-5
Autor MARIA EWA LETKI
Wydawca Bajka
Okładka twarda
Ilość stron 36
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: