...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

KRYZYS PUNKT ZWROTNY W ŻYCIU

21,43 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Kryzysy należą do nieprzyjemnych wydarzeń w naszym życiu. Nie lubimy słuchać, gdy ludzie darzeni przez nas sympatią mówią, że źle im się powodzi i nie radzą sobie z życiem, podobnie jak nie przepadamy za smutnymi, przygnębionymi twarzami wokół nas i osobami, w obecności których każde słowo przychodzi z wielkim trudem. Łatwo skłaniamy się do robienia im wyrzutów z powodu ich ponurego nastroju. Tymczasem przeważnie dopiero wtedy, gdy sami doświadczymy kryzysu, dostrzegamy, jak niewielki mamy wpływ na taki los. Bezsenne noce, brak zapału do pracy czy notoryczne rozdrażnienie to możliwe symptomy życiowego kryzysu. Poradnie psychologiczne przepełnione są ludźmi, którzy cierpią z powodu takich problemów i możliwie jak najszybciej pragną wrócić do "normalnego" życia. Jednak każdy kryzys kryje w sobie również szansę, ponieważ budzi nowe, twórcze siły.
ISBN 978-83-7580-109-5
Autor GUIDO KREPPOLD
Wydawca Salwator
Okładka broszurowa
Ilość stron 112
Wymiary 12 x 18 cm
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: