...jest pusty
Miłość i nieporozumienia, jak w filmie Masz wiadomość - tyle że w pikantnym wydaniu
Tom 1 serii Miłość Jest Konieczna
3. miejsce wśród najgorętszych powieści Amazonu
100 000 egzemplarzy sprzedanych w kilka miesięcy
On da jej wszystko, czego ona pragnie – poza prawdą o sobie…
Alexa Conroy miała wszystko, zanim kryzys odciągnął klientów jej stylowej kwiaciarni do większego i tańszego sklepu. Żeby związać koniec z końcem, sprzedaje wymarzony dom i przeprowadza się do obskurnego mieszkanka nad kwiaciarnią. Co gorsza dom należy do korporacji, która doprowadziła jej sklep na skraj bankructwa. Trudno się więc dziwić, że Alexa nie żywi ciepłych uczuć do właścicieli…
Na miejscu zastaje kapiące krany, zepsute okna i… najwspanialszego faceta, jakiego spotkała, żywe wcielenie seksu – metr osiemdziesiąt mięśni, tatuaży i kolczyków.
I zdecydowanie nie tylko ona jest pod wrażeniem…
Facet remontuje dom, ale jak na majstra budowlanego jest irytująco pewny siebie…
„Seks, humor i emocje – w tej powieści jestwszystko, co rozpala zmysły.” Tak czytelniczki oceniają wszystkie bestsellery Cari Quinn, lekkie, pełne humoru i wdzięku, nieporozumień i uroczo niegrzecznych scen.
Powieścią Kwiaty Nie Są Konieczne Cari Quinn rozpoczęła jesienią 2012 serię Miłość Jest Konieczna. Zaraz po wydaniu książka weszła na listę „USA Today” oraz na 3. miejsce Amazonu i pozostawała przez wiele tygodni w czołówce najlepszych współczesnych romansów. Została sprzedana w blisko 100 000 egzemplarzyi znalazła się w Top 10 największej amerykańskiej sieci księgarskiej Barnes & Noble.
Namiętni bohaterowie, mnóstwo humoru i rodząca się miłość - Kwiaty Nie Są Konieczne po prostu muszą znaleźć się na półce każdej miłośniczki romansu.
Gina Maxwell, autorka bestsellera Edukacja Kopciuszka
ISBN
978-83-241-4852-3
Autor
CARI WUINN
Wydawca
Amber
Okładka
Broszurowa
Ilość stron
240
Wymiary
20.4 x 13.1 cm
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: