...jest pusty
Leksykon prawa
morskiego zawiera 100 podstawowych pojęć charakterystycznych dla prawa
morskiego i prawa morza. Spośród wielu terminów, które przez wymiar morski
często łączą prawo międzynarodowe z prawem krajowym, autorzy wybrali zarówno te
o znaczeniu podstawowym dla praktyki stosowania prawa morskiego, jak i te,
które stanowią o jego rozwoju. Leksykon jest przeznaczony
dla studentów studiów prawniczych i administracyjnych oraz kierunków
pokrewnych, a także wszystkich osób zainteresowanych prawem morskim i prawem morza.
Leksykon stanowi pomoc dydaktyczną i lekturę uzupełniającą dla poszukujących
wiedzy na temat współczesnych wyzwań stojących przed morską społecznością
międzynarodową oraz zasad funkcjonowania porządku prawnego panującego na morzach
i oceanach świata. Leksykon prawa
morskiego został przygotowany przez pracowników Wydziału Prawa i
Administracji Uniwersytetu Gdańskiego z zaproszonymi do współpracy autorami z
Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu,
Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Morskiego (EMSA) i Ministerstwa Transportu,
Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Autorami haseł są: dr
hab. Wojciech Adamczak, prof. nadzw. w Katedrze Prawa Morskiego UG, dr
Magdalena Adamowicz, adiunkt w Katedrze Prawa Morskiego UG, dr
Cezary Łuczywek, kpt. ż.w., radca ministra w MTBiGM, dr Justyna
Nawrot, adiunkt w Katedrze Prawa Morskiego UG, dr Małgorzata
Nesterowicz z Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Morskiego, dr
Zuzanna Pepłowska-Dąbrowska, adiunkt w Zakładzie Prawa Morskiego UMK, dr
hab. Dorota Pyć adiunkt w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego
UG, dr hab. Monika Iwona Tomaszewska, prof. nadzw.
w Katedrze Prawa Pracy UG, dr Wojciech Rafał Wiewiórowski,
adiunkt w Pracowni Informatyki Prawniczej UG, dr Iwona
Zużewicz-Wiewiórowska, adiunkt w Katedrze Prawa Morskiego UG.
Format
pdf
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: