...jest pusty
Lexical Compendium. Media to już czwarty tom z serii repetytoriów leksykalnych ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES. Poświęcony jest takim zagadnieniom, jak: Mass media; Professions, responsibilities and equipment; Politics; Conflicts; Disasters and accidents; Crime; Social issues; Creme de la Creme; Entertainment; Sport; Weather forecast oraz Advertising. Publikacja zawiera zbiór ćwiczeń i zadań leksykalnych dla początkujących i średnio zaawansowanych. Przeznaczony jest dla tych, którzy pragną usystematyzować, utrwalić i powtórzyć słownictwo angielskie z zakresu języka mediów. Repetytorium powstało z myślą o studentach dziennikarstwa, nauk politycznych, stosunków międzynarodowych czy europeistyki. Lexical Compendium składa się z 12 rozdziałów. Każdy obejmuje słownictwo z podanego w tytule zakresu tematycznego i zawiera cztery podrozdziały: "Appetizer", "Exercises & Tasks", "Criss-Cross Puzzle" oraz "Glossary". "Appetizer" zawiera teksty odnoszące się do danego tematu i stanowi wstęp do rozdziału, zaznajamiając uczącego się z występującą w nim problematyką oraz leksyką. "Exercises & Tasks" to zbiór ćwiczeń i zadań dotyczących danego tematu. Najpierw umieszczono ćwiczenia systematyzujące, uzupełniające i sprawdzające znajomość słownictwa, następnie zadania komunikacyjne mające na celu zachęcenie do wykorzystywania wyuczonego słownictwa w konkretnych sytuacjach. Każde ćwiczenie i zadanie jest zaopatrzone w symbol oznaczający stopień jego trudności. "Criss-Cross Puzzle" to krzyżówka mająca na celu sprawdzenie znajomości leksyki wyuczonej w danym rozdziale. "Glossary" to uporządkowane słownictwo (podzielone na rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki). Lexical Compendium jest przystosowane do potrzeb pracy indywidualnej. Umożliwi ją umieszczony na końcu książki klucz z rozwiązaniami do tekstów, ćwiczeń i zadań.
ISBN
978-83-7561-003-1
Autor
KRYSTYNA A. LUTO, MACIEJ GANCZAR
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
200
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: