...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiLiteraturoznawstwoLiteratura „non-fiction” - 02 Pisarz w świecie mediów

Literatura „non-fiction” - 02 Pisarz w świecie mediów

4,50 zł
Kod: 978-83-8012-207-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka jest zbiorkiem czterech artykułów, w których autorzy pierwszej biografii twórczej Ryszarda Kapuścińskiego podejmują polemikę z głównymi zarzutami postawionymi pisarzowi przez Artura Domosławskiego w książce Kapuściński non-fiction, szeroko dyskutowanej w 2010 roku. W sposób rzeczowy i uargumentowany rozprawiają się z oskarżeniem o mitotwórstwo, kreowanie własnej legendy, konfabulacje, koniunkturalizm, wskazując wybiórcze, tendencyjne stosowanie wiedzy o życiu autora, niezrozumienie reguł reportażu literackiego, manipulowanie tekstami i cytatami, liczne błędy faktograficzne i warsztatowe Domosławskiego. Książka dostarcza argumentów wszystkim, którym zależy na samodzielnym, nieuprzedzonym obcowaniu z tekstami Kapuścińskiego, może być pomocna zwłaszcza w kształtowaniu właściwego stosunku do nich w szkole czy na uniwersytecie.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Uniwersytet Śląski
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: