...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesLOBBING BIZNES PRAWO POLITYKA BR

LOBBING BIZNES PRAWO POLITYKA BR

28,38 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich "bohaterów" spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii – bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych. O AUTORACH Bogusław Piwowar – politolog, ekspert ds. mediów, reklamy oraz lobbingu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, studiów podyplomowych Prawo Mediów na Wydziale Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich w Katedrze Zarządzania i Finansów SGH i studiów MBA: Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi we Francuskim Instytucie Zarządzania i Instytucie Rozwoju Biznesu. Wykładowca z zakresu marketingu, reklamy, PR i lobbingu; autor licznych publikacji z zakresu zarządzania, reklamy i lobbingu. Wiceprezes Business Centre Club – dyrektor Instytutu Lobbingu BCC. Jacek Świeca – radca prawny w Kancelarii Rad ców Prawnych Kalwas i Wspólnicy, wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Członek Komitetu ds. Krajowej Struktu ry Kwalifi kacji w Zakresie Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ekspert medycyny i ochrony pracy Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Członek Konwentu i Wiceprzewodniczący Komisji ds. Prawa w Business Centre Club, wykładowca w Centrum Szkolenia Biznesu MASTERS, przedstawiciel BCC w Komisji Sejmowej "Przyjazne Państwo", ekspert Fundacji Ius et Lex, arbiter w Krajowym Sądzie Arbitrażowym w Warszawie.
ISBN 978-83-7561-064-2
Wymiary 14 x 22 cm
Autor BOGUSŁAW PIWOWAR, JACEK ŚWIECA
Wydawca Poltext
Okładka broszurowa
Ilość stron 152
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: