...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieLOJALNOŚĆ 3.0 JAK ZREWOLUCJONIZOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW DZIĘKI BIG DATA I G TW
Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill. Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT. Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji. Motywacja jako taka nie stanowi nowości. Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach. Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji. I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne. Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik. Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny. To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji. Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford. Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie. Oczywistą wartością książki jest to, że koncepcję grywalizacji - zarówno na
ISBN
978-83-7746-628-5
Ilość stron
260
Autor
RAJAT PAHARIA
Wymiary
15.8 x 23.3 cm
Wydawca
MT Biznes
Okładka
Twarda
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: