...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieLOJALNOŚĆ 3.0 JAK ZREWOLUCJONIZOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW DZIĘKI BIG DATA I G TW

LOJALNOŚĆ 3.0 JAK ZREWOLUCJONIZOWAĆ ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW DZIĘKI BIG DATA I G TW

57,05 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka ukazała się w USA w czerwcu 2013 r. nakładem wydawnictwa McGraw-Hill. Choć w tej chwili znajduje się na 73 484. miejscu w rankingu Amazon.com najlepiej sprzedających się książek, także w Amazon.com znajduje się informacja, że książka trafiła na listy bestsellerów WSJ oraz NYT. Autor definiuje lojalność 3.0 jako sumę motywacji, wykorzystania ogromnej ilości danych o klientach (big data) oraz grywalizacji. Motywacja jako taka nie stanowi nowości. Nowością są natomiast przedstawione w książce metody analizy ogromnych ilości danych o klientach. Podobnie nowością jest wykorzystanie technik motywacyjnych stosowanych od lat w grach komputerowych, co przyjęło się określać mianem grywalizacji. I oczywiście nowością jest połączenie tych trzech elementów w konkretne techniki motywacyjne. Pierwsza część książki jest poświęcona opisowi tych technik. Mimo że zwłaszcza techniki analityczne z dziedziny big data nie należą do łatwych zagadnień dla laika spoza branży IT, autorowi udaje się dokonać przeglądu tych technik w sposób przystępny. To samo dotyczy wykorzystania motywacji stosowanych w grach komputerowych w grywalizacji. Druga część książki zawiera kilkanaście studiów przypadku z różnych branż. Okazuje się, że metody przedstawione w książce stosują m.in. takie znakomite firmy jak SAP, Adobe, Kraft czy Ford. Z kolei trzecia część książki to rodzaj poradnika, jak wprowadzać techniki opisane w książce w życie. Oczywistą wartością książki jest to, że koncepcję grywalizacji - zarówno na
ISBN 978-83-7746-628-5
Ilość stron 260
Autor RAJAT PAHARIA
Wymiary 15.8 x 23.3 cm
Wydawca MT Biznes
Okładka Twarda
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: